Hjælp - min kjole passer ikke!

Kan jeg ombytte min LILLY konfirmationskjole, hvis størrelsen ikke passer mere til min konfirmation?

Hos LILLY tilbyder vi - per kulance - at ombytte din konfirmationskjole til en anden størrelse, hvis det skulle ske, at du ikke længere kan passe din kjole til din planlagte konfirmationsdato i 2021.

Dog under følgende betingelser :

1. Konfirmationskjolen skal være ny og ubrugt.

2. LILLY Prismærke/Nametag skal stadig sidde på kjolen

3. Kjolen må ikke være tilrettet/forandret

4. Kjolen skal være købt i perioden 1. Oktober 2020 til 30. April 2021 og original kvittering skal vedlægges/medbringes.

5. Kjolen skal være købt hos LILLY eller en af LILLY's autoriserede konfirmationskjole forhandlere i perioden.

6. Vi tilbyder kun at ombytte én gang

7. Vi ombytter til samme kjole - så længe lager haves.

Derudover gælder følgende...

Opdateret d. 25. Februar 2021

6 uger før konfirmationen: Prøv din kjole på igen.

Hvis den stadig passer fint, behøver du ikke gøre mere - men prøv den for en sikkerheds skyld på igen ca. 14 dage før :-)

Hvis kjolen ikke passer, så kontakt:

  • Tlf: 7585 9955
  • ​Email: info@lilly.dk 

Eller book en tid i din nærmeste LILLY butik og skriv ombytning i kommentarfeltet - samt kjole nummer og ønsket størrelse.

Opdateret d. 25. Februar 2021

Hvad nu hvis min konfirmation bliver udskudt p.g.a. COVID ?

For kjoler købt i perioden 1. Oktober 2020 til 30. April 2021 tilbyder vi fortsat at bytte til korrekt str. frem til 30 September 2021 i hht. betingelserne på denne side.

Vær dog opmærksom på at vi ikke kan garantere, at du kan bytte til samme kjole perioden ud.

Kan jeg bytte andre varer til en anden størrelse ?

Nej - vi tilbyder kun at ombytte din LILLY konfirmationskjole 

Hvad nu hvis min kjole er udsolgt?

Vi tilbyder ombytning til samme kjole i den korrekte størrelse, såfremt denne er på lager.
Er din kjole ikke længere på lager, tilbyder vi, at du kan vælge en anden kjole fra vores hjemmeside i den korrekte størrelse.

Kan jeg få penge tilbage?

Nej - du kan ikke få dine penge tilbage.*

Det betyder også at, hvis vi ikke kan bytte til samme kjole og du vælger en billigere kjole - så kan du ikke få differencen udbetalt. Men: vælger du en dyrere kjole end den du bytter fra, så skal du betale differencen.

*Hvis du har købt i en LILLY butik eller online på www.lilly.dk og stadig er indenfor den 14 dages returret - så gælder denne selvfølgelig stadig. 

 

 

keyboard_arrow_up