Hjælp - min kjole passer ikke!

Kan jeg ombytte min LILLY konfirmationskjole, hvis størrelsen ikke passer mere til min konfirmation?

Hos LILLY tilbyder vi - per kulance - at ombytte din konfirmationskjole til en anden størrelse, hvis det skulle ske, at du ikke længere kan passe din kjole til din planlagte konfirmationsdato i 2021.

Dog under følgende betingelser :

1. Konfirmationskjolen skal være ny og ubrugt.

2. LILLY Prismærke/Nametag skal stadig sidde på kjolen

3. Kjolen må ikke være tilrettet/forandret

4. Kjolen skal være købt i perioden 1. Oktober 2020 til 30. April 2021 og original kvittering skal vedlægges/medbringes.

5. Kjolen skal være købt hos LILLY eller en af LILLY's autoriserede konfirmationskjole forhandlere i perioden.

6. Vi tilbyder kun at ombytte én gang

7. Vi ombytter til samme kjole - så længe lager haves.

6 uger før konfirmationen: Prøv din kjole på igen.

Hvis den stadig passer fint, behøver du ikke gøre mere :-)

Hvis kjolen ikke længere passer, skal du kontakte din nærmeste LILLY butik.

Hvad nu hvis min konfirmation bliver udskudt p.g.a. COVID ?

Vi tilbyder - per kulance - at ombytte din konfirmationskjole til en anden størrelse frem til og med din 'normale' konfirmationsdato.

Skulle vi stå i den usædvanlige situation at din konfirmation bliver udskudt p.g.a. COVID restriktionerne, så er det dit ansvar at holde dig orienteret omkring ændringer i vilkårene for vores størrelses-ombytnings-service f.eks. på vores hjemmeside eller via vores nyhedsbreve.

Derudover gælder følgende...

Kan jeg bytte andre varer til en anden størrelse ?

Nej - vi tilbyder kun at ombytte din LILLY konfirmationskjole 

Hvad nu hvis min kjole er udsolgt?

Vi tilbyder ombytning til samme kjole i den korrekte størrelse, såfremt denne er på lager.
Er din kjole ikke længere på lager, tilbyder vi, at du kan vælge en anden kjole fra vores hjemmeside i den korrekte størrelse.

Kan jeg få penge tilbage?

Nej - når de normale 14 dages returret er overskredet, kan du ikke få dine penge tilbage.*

Det betyder også at, hvis vi ikke kan bytte til samme kjole og du vælger en billigere kjole - så kan du ikke få differencen udbetalt. Men: vælger du en dyrere kjole end den du bytter fra, så skal du betale differencen.

*Hvis du har købt i en LILLY butik eller online på www.lilly.dk og stadig er indenfor den 14 dages returret - så gælder denne selvfølgelig stadig. 

 

 

keyboard_arrow_up